"KLASSZIKUS KORNEUBURGI" - I. SZÉRIA - TÍPUSÚ VONTATÓK | |||||
Épültek: Korneuburg, Ausztria (1958-1963) | |||||
Legnagyobb hosszúság: | 51,5 m | Legnagyobb szélesség: | 7,5 m | Főgépek teljesítménye: | 2x500 LE |
"KLASSZIKUS KORNEUBURGI" - II. SZÉRIA - TÍPUSÚ VONTATÓK | |||||
Épültek: Korneuburg, Ausztria (1967-1968) | |||||
Legnagyobb hosszúság: | 52,5 m | Legnagyobb szélesség: | 7,5 m | Főgépek teljesítménye: | 2x525 LE |
"RÖVID KORNEUBURGI" TÍPUSÚ VONTATÓK | |||||
Épültek: Korneuburg, Ausztria (1961-1965) | |||||
Legnagyobb hosszúság: | 43,8 m | Legnagyobb szélesség: | 7 m | Főgépek teljesítménye: | 2x375 LE |
"N-SCHLEPPER" TÍPUSÚ VONTATÓK | |||||
Épültek: Linz/Deggendorf/Korneuburg, Ausztria és Németország (1941-1951) | |||||
Legnagyobb hosszúság: | 48,3 m | Legnagyobb szélesség: | 7,2 m | Főgépek teljesítménye: | 2x410-550 LE |
"AGNITA" - MÓDOSÍTOTT "N-SCHLEPPER" TÍPUSÚ VONTATÓK | |||||
Épültek: Oltenita, Románia (1951-1963) | |||||
Legnagyobb hosszúság: | 48,7 m | Legnagyobb szélesség: | 7,6 m | Főgépek teljesítménye: | 2x500-720 LE |
"FÜREDI KÖZÉP-DUNAI" TÍPUSÚ VONTATÓK | |||||
Épültek: Balatonfüred, Magyarország (1958-1963) | |||||
Legnagyobb hosszúság: | 48,7 m | Legnagyobb szélesség: | 7,2 m | Főgépek teljesítménye: | 2x400-600 LE |
"ÓBUDAI KÖZÉP-DUNAI" TÍPUSÚ VONTATÓK | |||||
Épültek: Óbuda, Magyarország (1958-1960) | |||||
Legnagyobb hosszúság: | 48 m | Legnagyobb szélesség: | 7,6 m | Főgépek teljesítménye: | 2x400-600 LE |
"NU / ZUHATAGI" TÍPUSÚ VONTATÓK | |||||
Épültek: Komárom, Magyarország (1944) | |||||
Legnagyobb hosszúság: | 55,9 m | Legnagyobb szélesség: | 8,6 m | Főgépek teljesítménye: | 2x800/2x1000 LE |
"TOVÁBBFEJLESZTETT ZUHATAGI" TÍPUSÚ VONTATÓ | |||||
Épült: Újpest, Magyarország (1960) | |||||
Legnagyobb hosszúság: | 56,1 m | Legnagyobb szélesség: | 8,7 m | Főgépek teljesítménye: | 2x800 LE |
"FÜREDI FELSŐ-DUNAI" TÍPUSÚ VONTATÓK | |||||
Épültek: Balatonfüred, Magyarország (1963-1965) | |||||
Legnagyobb hosszúság: | 37,7 m | Legnagyobb szélesség: | 6,8 m | Főgépek teljesítménye: | 2x250-428 LE |
"KIS FÜREDI RÁFUTÓS" TÍPUSÚ JÉGTÖRŐ VONTATÓK | |||||
Épültek: Balatonfüred, Magyarország (1959-1964) | |||||
Legnagyobb hosszúság: | 32,4 m | Legnagyobb szélesség: | 7,6 m | Főgép teljesítménye: | 600/800 LE |
"KIS FÜREDI DÖNGÖLŐS" TÍPUSÚ JÉGTÖRŐ VONTATÓK | |||||
Épültek: Balatonfüred, Magyarország (1964-1965) | |||||
Legnagyobb hosszúság: | 32,4 m | Legnagyobb szélesség: | 7,6 m | Főgép teljesítménye: | 660 LE |
"BUKOVIK" TÍPUSÚ VONTATÓK | |||||
Épültek: Belgrád, Jugoszlávia (1956-1965) | |||||
Legnagyobb hosszúság: | 49,2 m | Legnagyobb szélesség: | 8,4 m | Főgépek teljesítménye: | 2x450-600 LE |
"NAGY CSEHSZLOVÁK SZÖRNYEK" TÍPUSÚ VONTATÓK | |||||
Épültek: Révkomárom, Csehszlovákia (1956-1959) | |||||
Legnagyobb hosszúság: | 55,1 m | Legnagyobb szélesség: | 8,7 m | Főgépek teljesítménye: | 3x520 LE |
"NAGY ZÖLD SZAMARAK" TÍPUSÚ VONTATÓK | |||||
Épültek: Rusze, Bulgária (1963-1967) | |||||
Legnagyobb hosszúság: | 50 m | Legnagyobb szélesség: | 8 m | Főgépek teljesítménye: | 2x720/800 LE |